Vårdagjämningen

Våren har kommit till Göteborg vill jag påstå och ja, jag vet. Vårdagjämningen var väll i går vid cirka 23:21 men det får vara idag enligt undertecknad. Innan jag börjar pladdra om allt som rör sig i skallen så ska jag väll säga att dagen har gått bra idag. Har haft lite ont här och var men jag ska inte gnälla. Något mör i huvudet också, inte skoj att kliva upp 03:45. Jag ska ju bjuda mer på mig själv och så. Då tycker jag att jag inte ska utelämna några detaljer. Bloggen kanske skulle ha sloganen 'Den nakna sanningen'. Here we go...
Jag känner mig oerhört likgiltig och kanske egocentrisk, jag vet inte. Likgiltigheten kommer nog till det mesta, varför vet jag inte men jag tror att det har med att jag är lite 'ego' just nu. Vem orkar egentligen lyssna på någon som bara gnäller? Men om du är intresserad fortsätter du läsa antar jag, för jag kommer gnälla en del. Om inte hoppa över kommande stycke, för din och min skull.
Det här med att jämt vara positiv kanske inte riktigt är min sak kanske. Alla har väll toppar och dalar men just nu känns det rätt piss. Trivs inte i min lägenhet alls hemma, har märkt att den är för liten för mig och jag tror att jag ska leta mig något annat men det är min spontana känsla inget jätteseriöst kanske. Är väldigt lågmäld överhuvudtaget så jag borde inte skriva mer. Jag tror jag skiter i det här och dra täcket över mig.
If you can wait 'til I get home, then I swear to you that we can make this last.
If you can wait 'til I get home, then I swear come tomorrow, this will all be in our past.
It might be for the best.

You know you can't give me what I need and even though you mean so much to me,
I can wait through everything.
Is this really happening?!
I swear I'll never be happy again and don't you dare say we can just be friends!
I'm not some boy that you can sway!
We knew it'd happen eventually...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Självklart har man toppar och ner gångar, den är en del av livet. Men hur man sen väljer att hantera sina ner gångar är det som skillijer folk ifrån. En dag negativit tänktade, två tre kanske en vecka. Men sen är det helt enkelt dags att försöka se allt från det posetivia hållet. Det brukar bli bättre då :) Finns även här för dig om du vill prata av dig lite :)

2011-03-24 @ 16:11:54
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0