Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll

Nu är jag trött som en liten ekorrunge på valium. Struntar i hockey för tillfället. Jag ligger i sängen och lyssnar på Håkan Hellström innan jag tar natten, den grabben skriver en del skumma och bra texter. Blir rätt emo av hans texter så jag borde seriöst sova snart.
Har faktiskt blivit asbra på att lura min kropp om hur jag mår också. Slutet mot dagen då jag börjar märka hur jag vill slå folk med en köttyxa rakt i nyllet, så tänker jag: "Jag är glad! Jag är sjukt pigg!" Och vips! Sen så måste jag få kroppen med mig, alltså att jag sträcker på mig, ut med bröstet, upp lite med ögonbrynen och drar lite på läpparna, då går allt mycket smidigare. Nuff' said!
Sitter och klurar på min inköpslista inför fredagen. Mer än så här vill jag nog inte hitta.
  • Klocka
  • Glasögon
  • Fotfil
  • Parfym
  • Väst, kavaj, skjorta eller slips. Nått av det behövs allt!

Nej nu ska jag göra mig ordning och packa lite inför att åka hem innan jag slocknar.

XOXO


- azkunGen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0