They see me rollin'

Jag har ett problem här i bloggvärlden. Hur börjar man lämpligast? Bara börja mala på om det man vill blogga om eller hur är tanken egentligen? Jag antar att det ska vara inbjudande enligt typografins alla konster, finns det någon typ av webbtypografi? Strunt samma. Det är mycket som rör runt i skallen på mig nu. Höjdhoppsdomare till exempel. Det måste väll vara ett utdöende släkte? Hur svårt kan det vara, när ribban faller, att skicka upp en röd flagga i luften och en vit när ribban ligger stadigt?
Sen är det självklart mycket jobb, planer inför helgen, frågesport och så vidare som cirkulerar i skallen.

Frågesporten har jag kommit en liten bit på i alla fall. Helg planeringen ser ut som jag kommer spendera en hel del tid med tjejerna. Inga fel! Hörselkåpor ska dock användas.

Sen vill jag träna. Kanske hinner träna lite boll på torsdag, det vore nått det!

Dagen idag har varit en klackspark för 'killen hela veckan' om man bortser från ett litet snedsteg. Har fått röra lite på mig nu på kvällskvisten i alla fall med promenad och spring i trappor, vilket gav mig en helt lysande tanke! Jag skulle passa som brevbärare! Jag är sjukt skillad på att dela ut aviseringslapparna, jag är lång, vilket gör att jag tar två trappsteg i taget och är svinbra på att fatta skyltar som: "Ingen reklam, tack!" Som de flesta brevbärare kan missuppfatta uppenbarligen. Jag är rätt ödmjuk jag vet.

Nej nu ska jag fila vidare på frågesporten och göra en inköpslista om det blir nån shopping med Jennie på fredag.



Jag lekte med mobilkameran under min kvällspromenad.



XOXO


- azkunGen .

Kommentarer
Postat av: Julia

Bilder bilder bilder vill vi se! Annars fortsätt som du gör :)

2011-03-16 @ 09:12:56
URL: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0