Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där!

Ligger i sängen och är sjukt jäkla trött. Kvällen har gått åt att planera jobben här nere, göra matlådor (potatis och falukorv), duscha och b-logga. Jag känner hur jag utvecklas, börjar bli en fena på matlagning, fått känsla för planeringen i Göteborg och det tar sig allt med bloggen tycker jag. Har skapat lite kategorier för er som intresserar er för vad jag jobbar med, vad som händer i handbollen eller bara är intresserade av den alltid like fule så han är snygg Jocke. Eller så kan man läsa alltihop...
Fullt ös idag alltså och jag har en spellista  som nöter på min stackars hjärna:
  • Katy Perry - Firework
  • Neon Trees - Animal
  • Veronica Maggio - Jag kommer
  • U2, LMC - Take me to the clouds above (Radio Edit)
  • A Day To Remember - If it means a lot to you
  • Daniel Adams-Ray - Lilla Lady

Inte alls musik som säger 'Jocke' men men. Somnade till dessa låtar som jag hade satt på repeat. Gav mig lite funky drömmar måste jag säga, jag har rätt livlig fantasi. Jag har sagt att jag ska bjuda mer på mig själv men dom detaljerna utelämnar jag nog.

Jag tror att veckan kommer gå rätt fort endå. Kommer att lägga mig vid den här tiden på dygnet så det snabbt blir nästa dag. För jag vill hem!

Det var allt för idag. Nu ska jag ha min sedvanliga kvällsrutin och sova!

XOXO

- azkunGen .

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du har en blogg ;)



Haha, Zacki hatar förresten när man sjunger på Maggios låt..han tror att det är någon som kommer och blir skitstressad och buffar :P Haha!

2011-03-14 @ 22:54:13
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Stickan

Tack du! Jag ska göra mitt bästa för att få den så bra och full med nakna sanningar som möjligt.

Haha! Det låter som Schnaxarn det! : D

2011-03-14 @ 23:16:11
URL: http://azkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0