Look! There's a nipple!

Filmkvällen avslutad hemma hos Pontus. Alltid lika skönt att 'dö i soffan' hemma hos Pontus. Det var förresten Laura Croft som spelades och sällskapet bestod av mig, Pontus, Henka och Jennie. Fast det blev som vanligt mest prat. Den här gången om Angelina Jolies bröst...
Nu ska jag ha lite kvällsrutin som innebär att packa väskan, tvätta och raka ansiktet och förbereda luftflödesprotokollen inför veckans arbete. Ser inte fram emot nått utav det om jag ska vara ärlig. Dels för att det är skönt att vara hemma och för att det står med en tio kilos säck på packlistan.
Om orken inte tar slut så ska jag försöka städa i ordning lite här hemma innan jag somnar. Skönt att komma hem till en lägenhet som är i ordning menar jag.
Med dessa rader tar jag natten och samlar kraft för veckan. "Ingenting är för människan så svårt att uthärda som ett liv utan uppgifter och mål." Som Blaise Pascal så fint sa.
Stay true!
- Stickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0