The Undead Scourge

Kroppen känns lite bättre, har fortfarande lite blod i urinet men pumpar i mig vatten så det ska nog ordnar sig. Vet inte riktigt vad det är men jag får lov att bita ihop tills helgen, som närmar sig med rasande fart.
Dagen idag har gått ganska bra på jobbet, mycket att göra men det är lite poängen med att komma hem på en torsdag. En torsdag som kommer gå i gamingens tecken tillsammans med Pontus som försvinner till helgen. Sitter och PGar WC3 som fan för att få upp skillsen lite, tyvärr tröttnar jag rätt fort men det är bara hänga i! Sen måste jag skaffa mig en bättre dator om det ska gå att spela ordentligt. Ser annars fram emot helgen som komma skall.

Nu ska jag ta mig lite macka, kanske skriva lite på datorn och sen fortsätta med mitt lirande. I see fragged people.

Ska bara säga att det finns ett citat som ekat i mitt huvud hela dagen som är hämtat ur Så talade Zarathustra skriven av Friedrich Nietzsche.

"Gud är död."



- azkunGen .

Kommentarer
Postat av: Elin

:/ Har du inte kollat upp det? Urinvägsinfektion kanske? Krya på dig!

2011-04-01 @ 11:30:59
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0