She is nothing fine

Dagen och veckan har gått megafort! Vi hann med mycket idag på jobbet. Vi steg in i en lägenhet som dom hade förmodligen lekt brasa i och en med två samojeder! Dom är helt bedårande söta och jag skulle kunna tänka mig att ha en alla dagar i veckan om jag bara hade haft tiden. Har hunnit tagit mig en 'brevbärarpromenix' också, för det är så in i bomben skönt väder!


Soetnows!


Imorgon åker jag hem! Ser fram emot lite den här helgen. Har en planering som är ungefär:

  1. Sola
  2. Shoppa
  3. Tvätta
  4. Kontorsjobb
  5. Lagkväll med tjejerna
  6. Träningsmatch
  7. Årsmöte

Fullspäckat alltså! Någonstans mellan allt det där vill jag träffa Pontus, springa, klippa håret och kanske bara må lite gött men det ingår i allt det där, så det löser sig sa tanten som sket i vasken. Jag hann aldrig göra någon vettig inköpslista för vad jag behöver köpa på fredag när det blir shopping med Mallan och Jennie, så jag ska nog göra det sen innan jag somnar. Mera frågesports frågor ska jag försöka fixa också.

Har förresten en till fundering, idag med. Varför finns det massor med raggningstips och repliker som man ska ta hjälp av för att få, just det, ligga. Tycker det är lite weird. Jag har gett upp allt vad sånt heter i alla fall. Jag tror mer på att någon får träffa genuina Jocke än att träffa någon jag inte är. Inte för jag planerar att träffa någon förutom höger handen, vi ska gifta oss. Tråkigt ämne att diskutera, förlåt. Jag lämnar det där.

Nej nu ska jag klä av mig naken och springa ett varv i våran lägenhet och sen duscha.

Hejpa!

- azkunGen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0