Nattliga tankar

Fråga mig inte varför mina inlägg inte har publicerats. Strunt samma, det är natt, jag är trött men kan inte sova. Det är bara för att det värker som bara satan i njurarna, inte ett dugg bekvämt att ligga ner. Så jag har gjort min tanke till verklighet och börjat inreda min lägenhet samtidigt som jag lyssnar på Kapten Röd. Vad det blir tänker jag faktiskt inte säga, det kommer nog komma uppdateringar medans projektet fortgår. Imorgon, eller idag beroende på hur man ser det, ska jag hjälpa Stefan flytta. Skönt för grabben att få nått eget kanske. Så jag kanske borde försöka sova men utöver värken så kliar det lite i huvudet för att jag vet inte var jag har min inloggningsdosa någonstans. Mycket frustrerande. Hoppas ni får en trevlig helg med mycket nöjen för det ska jag ha.
Peace out! A-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0