Mina kära vänner!

Jag skulle ju faktiskt kunna presentera människorna i livet omkring mig. Dagens idé!

Vi kan ju börja med John! En utav mina bästa vänner från huvudstaden. Vi lärde känna varandra under våran värnplikt på Luftstridsskolan i Uppsala och nu träffas vi så ofta vi kan för att umgås och dela en BULLÄ!

John.

John är min kära vän från huvudstaden som jag träffade under min tid på Luftstridsskolan i Uppsala. Vi är ett så kallat "perfect match" som kompletterar varandra väldigt bra under alla våra äventyr. Skulle jag flytta tillbaka så skulle han vara en av anledningarna.

Mattias! Killen som fick mig att flytta till Värmland. Synd bara att han flytta här ifrån för att arbeta som officer i Uppsala där vi en gång träffades för första gången.

Mattias.

Han är början på min resa till och i Värmland. En mycket god vän som jag har haft många upplevelser med, bra som dåliga, glada som ledsna. Ja, ni fattar...

Här är Pontus och Jennie. Två väldigt goda vänner som tjockar sig under en av alla trevliga kvällar!

Pontus & Jennie.

Två väldigt goda vänner som gör sig bäst på bild! Jag kan inte riktigt beskriva dessa två. Dom betyder otroligt mycket för mig i alla fall. Det kan jag lugnt säga!

Henka Hyss. Lagkamrat som alltid ser smart ut och är väldigt smart. Humor har pôjken också!

Henka.

Henka Hyss. Mannen som alltid ser smart ut och har en brutal humor, rentav svart många gånger. Men han får en alltid att le.

Claes och Clara. Ett radarpar som utgör en samhällsrisk i mina ögon men ack så roligt man har med dom på vägen till total förödelse.

Clara och Claes.

Paret som är public enemies numero uno enligt mig. Men det är två personer som alltid får en att skratta åt deras sarkasm på vägen till total dekadens.

Z, god vän, som bilden visar tycker om djur.

Z.

Bruden har en otroligt skön stil, kan dock bli våldsam om man inte sköter sig. Det bor en kamphund i min goda vän som alltid går att prata med.

Frida, en sån där jäkla bra kompis med humor! (Stulen bild)

Frida.

Vet inte var jag ska börja med Frida. Hon är en vän som alltid bjuder på sig själv och sitt humör. Bra eller dåligt? Alltid bra. -Stulen bild-

Malin.

En bild som återspeglar Malin. Den dagen man inte ser Malin såhär står inte något rätt till. Min goda vän som alltid bjussar på ett leende eller två. -Stulen bild-

Anton.

Anton är en så där kompis som man kan börja asgarva bara av att träffa honom. Vill påstå att vi har haft en hel del roligt ihop!

Daniel.

Sist men absolut inte minst i dubbel bemärkelse! Mannen har ett stort hjärta och en stor plats i mitt hjärta! En sån där kille som man kan ringa till mitt i natten och gråta, han är hos dig två röda direkt efter. Toppen kille! -Stulen bild-


Jag har ju kanske lite mer vänner men dessa får duga så länge.

Nu känner jag mig nöjd med mitt första inlägg. En väldigt catchy avslutning måste ju med också!

 

- Cura, ut valeas!

Stickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0