Karlstad by day

Hej alla läsare! Förlåt att jag är så usel på att blogga! Idag (läs igår) så var jag som sagt i Karlstad och hade en toppen dag, det har jag mycket att tacka Mallan och Jennie för.

Mallan och Jennie efter våran shoppingrunda. Extrem pigga och glada. Egentligen ville jag bara fota snyggingen som satt mittemot men dom kan väll också få vara med...

Blev en del shopping. Hittade en väldigt, enligt mig, snygg skjorta och kavaj. Sen var expediten snygg också som sålde skjortan, fick jag höra... Sen köpte jag en svart skjorta, fyra kalsonger, en snygg slipsnål och ett litet täckstift. Onödigt eller inte jag ska leva sparsamt resten av månaden ändå. Under kvällen har vi lagat mat och tittat på Jackass med mycket trevligt sällskap. Älskar hela högen.


Clara styr upp fläskfilén.




Och Pontus mediterar.

Mamma ringde lite överraskande idag! Hej mamma! Väldigt kul den lilla stunden vi pratade, händer inte ofta men det är rolig när det händer, lite som triss. Sen ringde chefen/tränaren/mentorn/ordföranden/kompisen, ja kärt barn har många namn som det heter, det var i alla fall Pelle som ringde och ville fortsätta diskussionen som vi kanske inte riktigt avslutade igår efter vårat sena styrelsemöte. Vi diskuterade mitt projektarbete jag ska föra emot VHF (Värmlands Handbollsförbund) och gav mig lite tips och idéer. Han är kritisk och det uppskattar jag! När man är 'inne i något' så glömmer jag allt för ofta bort omvärlden och kör mitt race. Så det är bra som sagt att få en liten hint om att tänk på det här och det här kan gå snett osv.

Nu ser jag fram emot att få somna och spendera morgondagen med att städa lite, att Jennie klipper och färgar håret på mig och lagkväll med brudarna! Känns väldigt kul att få chansen att umgås med laget mer än när jag säger: "Vi tar tio tyskar som vila."

Nu ska jag sova länge och väl för imorgon blir det fullt ös igen.

XOXO

- azkunGen .

Kommentarer
Postat av: iickaa

JAG.VILL.HEM!!



Fan vad ni myser och har det trevligt. :(

Men på onsdag kommer jag :D :D

2011-03-19 @ 14:09:29
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: Stickan

Du är saknad lilla icka! : )

2011-03-19 @ 14:25:34
URL: http://azkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0