Hunter's Moon

Det som finns i mitt huvud nu och det enda jag orkar tänka på är handboll, orkar inte blogga om något annat. Blir roligare så. Sitter i skrivande stund i sängen, för ovanlighetens skull faktiskt, och skriver träningsscheman till damlaget. För den som inte förstår något alls så har vi sagt att vi ska satsa mer på kommande säsong, vilket kommer innebära en hel del fysisk träning. Snäll som jag är så har jag valt att göra scheman till tjejerna så dom kan träna på egen hand då vi kanske inte kommer träna varje dag i veckan.
Ett träningsschema kommer vara utformat så att jag säger vad jag tycker att de förbättra och vad de ska lägga energin i träningen. Sen kommer det självklart med praktiska övningar som de kan köra både med kroppen som redskap och i gymmet, så jag har en del att göra.

Jag orkar nog inte skriva så mycket endå. Ska sova istället. Nyponsoppa, mandelbiskvier och vaniljglass gav mig en paltkoma som säger: Sovdags!

Det var allt för mig, kyss på dig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är bäst som gör detta för oss! :)

2011-03-24 @ 16:09:30
URL: http://jenniegrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0