Consummatum es!

Detta ska bli ytterst intressant! Nu är första inlägget här och jag är taggad till tusen att blogga!

Jag vet inte riktigt hur det kommer bli med uppdateringar och design på den här bloggen, eftersom jag är kass på det här med HTML och allt vad det nu heter. Kanske kan hitta någon som kan hjälpa mig med det här någon gång. Men jag ska göra mitt absoluta bästa!

Tanken med bloggen? Att lämna min vardag totalt ocensurerad och naken för mina vänner och bekanta nu när jag ska bli en gladare, roligare och en Jocke som bjuder mer på sig själv. Min vardag är mest handboll, jobb och vänner, så en del matchreferat, jobb reflektioner och skitsnack om  mina vänner kommer absolut hamna här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0